23/12-13

Tjenamors!, Idag har jag handlat julklappar med pappsen, Är nöjd med det vi fick hem. Tror att alla kommer att bli jätteglada när de får sina presenter speciellt min farfar faktiskt.Efter att jag varit på stan i fleeera timmar åkte jag hem och rullade köttbullar samt klädde julgranen, MIn familj är trött på de traditionsenliga att ha en stjärna i toppen på granen så vi valde att sätta dit en liten tomteluva istället,Väldigt sött blev det. Efter det åkte jag och mamma till jakan för ett allra sista minuten köp och sedan såg hela familjen på 'känn ingen sorg'. Den är så sjuuukt grym, har sett den minst 3 gånger tidigare.
 
Ahopp de va lite om min dag det,Nu ska jag sova. Natti natti!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback