Glaaad

FYFAN VAD GLAD JAG ÄR. 
16.000 personer säkert många fler ställde idag upp i en manifestation mot rasismen och nasismen. 

Som de flesta vet är ju jag politiskt aktiv i ung vänster så jag var självklart där!. Åkte dit med pappa (som jag sedan tappade bort) eftersom att alla jag skulle åkt dit med dissade mig. Jag han vara med pappa i ungefär 10 minuter innan jag tappade bort honom. Eftersom att det var så sjukt mycket folk där fungerade inte mibilerna så hag fick panik och sprang runt och letade efter någon jag kände och hittade Stoffe och hans vänner så jag hängde med dem. Tack så mycket Stoffe för att jag fick va med er!.

 Manifestationen var verkligen den bästa jag någonsin varit på. Jag är så stolt över alla som aktivt visar att i inte tolererar nasismen och rasismen. Jag är stolt över alla oss som visar på en exktrem kämparglöd för det vi verkligen tror på. Tack till alla fantastiska talare,tack till alla artister och ett fett tack till alla som visar sin kamp för ett samhälle som är lika för alla.
LINJE 17 förevigt i mitt hjärta.
KROSSA RASISMEN NU.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback