Händelserikt

Tjabba tjena hallå! Idag har det hänt massor med grejer. jag skriver dem punktvis eftersom att det blir jobbigt att skriva en lååång text. 

1. Försov mig 20 min så jag fick springa till skolan. Som tur var va min lärare sen, så jag hann i "tid"

2. Jag fick gå till skolan med bara en lins, eftersom att den andra vägrade att fastna i ögat

3. Under vår idrottslektion hade någon rotat igenom alla tjejernas fickor/väskor och tömt dem på pengar.

4. Jag lånade revolt på skolbiblioteket. blev galen på min lins som torkat ut i ögat.

5. Jag skrev ett urdåligt svenska läsförståelsetest och en ännu sämre spanska text. (Förmodligen pga min lins, kunde inte se ett skit)

6. Glömde bort att jag skulle vara med Lukas (hehe.. Dålig vän jag är) 

7. Tog bussen till Hemköp med Angelica och köpte powerking. Medan vi väntade på en speciell Nabbe som är sjukt seg.

8. Drog hem till Angelica med Nabbe, vi bakade otroligt söta cupcakes, dansade (twerkade), snackade om alla våra kärlekar och diskuterade barndomsminnen.

9. Drog hem en snabbis för att äta och ta ut linsen (som fortfarande irriterade mitt öga som nu också var helt rött.) 

10. Stack hem till min älskling och kollade på nån dålig skräckfilm och pratade massa skit. 

11. Åkte hem, åt bullar, duschade.
 
12. Och nu sitter jag här med min mobil och bloggar om min normala dag och funderar på om jag ska gå och lägga mig.
 
13.  Fattade beslutet att jag ska sova. 

14. Skrev godnatt bloggen. GODNATT BLOGGEN.

15. Somnade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback