Konsert.

Vad har hänt idag då? Idag har det hät massor med grejer. 
Först åkte jag Elise och Christina in till stan för att köpa lite julklappar, eller egentligen var det väl bara Elise som skulle köpa julklappar men vi hängde med. Vi va in i massa roliga butiker som kawaiishop,bluefox och punktshop. På punktshoo köpte jag en labret piercing som var silvrig med en rosa diamant i (jag tappade tyvärr tappade senare på kvällen). Efter ett tag blev jag hungrig (hahahaha typical me) så vi drog och åt lite mat.

vid 5 drog vi till huset för att se Kerberas spelning. Spelningen började dock vid 8 så vi satt ett tag och snackade med ett gäng  som var väldigt schysta. Jag lyckades dock tappa min piercing på golvet så jag var tvungen att krypa runt på golvet och leta efter den fick dock hjälp av världens gulligaste Peggy och hennes kompis. Men hittade den inte iallafall, jaja köper en ny när jag får råd.
Tillbaka till spelningen den var så sjukt jäääävla grym. 

Jag tror inte att jag varit såhär glad och upprymd(?) efter en spelning/konsert förut. De var helt klart en av de bästa kvällarna i hela mitt liv!  Tack för en underbar kväll vänner och kerbera! 

Godnatt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback