Idag,stan,bio.

Tjatja!, Vad har jag gjort idag? Dagen började med att jag lyssnade på  kartellens nya skiva. FYFAAAN VAD GRYM, älskar att n tog med en del från trolltider. 

När jag kom skolan hade vi hemkunskap det var hemskt, vi gjorde Janssons frestelse och jag stank fisk hela jääävla dagen. 
Efter skolan åkte jag till stan med Wilma, vi gick på bio och såg catching fire!, Den var aaasbra. Eftersom att jag ändå var i stan så passade jag på att köpa lite prylar(bilder nere i inlägget).. 
vi blev jagade av jesustanten också både jag och wilma fick panik och flydde in på nån random butik för att undkomma hennes terror. 

Juste, tack för presenten Wilma den var underbaaar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback