Anonyma kommentarer.

Vet ni en sak som jag tycker är sjukt omoget? Anonyma hatkommentarer eller kommentarer som "du kopierar ju inte alls nån annans blogg" , "du har inte alls den stilen" osv. Det är sjukt omoget för det första om ni inte gillar mig varför läsa min blogg då?
För det andra allt jag skriver här har JAG själv skrivit. Visst i mitt julklapps tips tex  tog jag bilder från google so what? Jag skrev och gjorde collaget själv. Om ni seriöst vill mig något så kan ni skriva era små patetiska kommentarer eller vad det är till mig på kik från er personliga kik. För att vara anonym är att inte våga stå för de man säger/tycker. Tack på förhand. Och ni som gillar min blogg tack så sjukt mycket!

Kommentarer
Jasmine säger:

Gumman bry dig inte om de, de är feg och sjukt störda. Gillar din blogg Hahha läser den nästan varje dag och du vet typ att jag ör ett mini fan så du får gärna kika❤️ 😂

Svar: Vad söt du e<3 , älskar dig <3
Alva Liinanki

2013-12-09 | 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback