Julklappstips!

Här är mina tips på presenter till mamma/syster/kompis/flickvän osv :)
1 Yankee candles. Dom luktar sjukt gott! Mitt tips på lukt är "black cherry". 

2. En klassiker är saker från the body shop, boddy lotion, handkräm och sådant det uppskattas av de flesta.

3. Läppstift! Läppstift är verkligen en toppenpresent!. Bra läppstift hittar du på Mac, make up store eller face Stockholm. Tänk på att vara försiktig med färgen rött, det är inte alla som passar i färgen rött så försök hitta en lite naturligare rosa eller något i den stilen :)
Mac har en serie som heter "frost" kika in den!. Make up store har så många fina att jag inte ens har ett tips. De e bara att kolla in dem .

4. VICTORIA'S SECRET mists och lotions. 
En sak som är väldigt inne nu är vs body mists och body lotions det är en perfekt julklapp till alla tjejer! Mina tips på lukter är :
sensual blush, puré daydream, sugared lilac, pear glace eller coconut passion. Samma sak i lotions!

5 Presentkort!
Presentkort är en sjuktbra julklapp, för då får man ju själv välja lite vad man vill ha. Ta reda på favoritbutiken. Tips på affärer är Åhléns , Gina , Akademi bokhandeln ,stadium och kicks!

6. Travello parfymflaska.
Den är så smart! Verkligen ett tips på julklapp. Eftersom att den är liten kan man ha med sig den överallt. Både på resor och på jobbet/skolan. Jag vill verkligen ha en sån!

Det var mina tips :)
















Kommentarer
Anonym säger:

Du har ju inte alls kopierat en annan bloggare (minns inte vad hon heter), nej nej. Du har ju kommit på det här helt och hållet själv!

Svar: Asså va? HAHAHAHAHAHAHAHAHA JÄVLA TÖNT. Jag har gjort kollaget helt själv. Ta reda på riktig fakta innan du kommenterar tack, jävligt töntigt att va anonym.
Alva Liinanki

2013-12-09 | 15:57:15
Din elfis säger:

Pear Glace luktar skit, typ offentlig toalett xD<3

Och du som är anon, idiot. Jag läser 17382627 bloggar och har aldrig sett en exakt lika dan lista som Alvas!

Svar: Då luktar jag toalett just nuu<3
Taack sötis, inte heller sett någon likadan som min lista, vet dock att många skriver om vs och yankee candles :3<3
Alva Liinanki

2013-12-09 | 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback