Seegt.

Förlåt igen för kass uppdatering, har mycket att stå i med nu förtiden. Dels så har skolan börjat och jag har varit bortrest på ett läger i Motala. 

I Motala hade jag sjukt jävla kul,Träffade så mycket bra folk,lyssnade på lärorika föredrag, Drack 3 festisar om dagen (minst), köpte 3-4 paket singoallakakor, och åt kopiösamängder med soppa.

Det är ju val i år som ni kanske vet, det betyder att vi ungvänstrare har mer än vanligt att göra, nya affischer ska upp, flygblad ska spridas ut, det ska hållas klasspressar, bokbord , torgmöten mm. Jag som sitter i styrelsen för Järfälla har lite mer att göra också eftersom att jag måste arrangera bokbord osv.


Skolan har ju som sagt också börjat igen, fyfan säger jag bara. Om det är något jag inte gillar är det skolan. Jag vill vara hemma och sova ju. Nåja, det är som det är med den saken. 
NÅGOT SOM KAN LYSA UPP VARDAGEN LITE ÄR ATT JAG HAR FÄRGAT MITT HÅR ROSA OCH LILA. OCH JAG MENAR VERKLIGEN BOKSTAVLIGEN LYSA UPP.

Slänger in några bilder här också.från både Motala och på håret.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback